keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Tilausvaljaista

Tiedoksi niille, jotka ovat valjaita tilanneet - on ilmennyt että osa lähettämistä sähköpostivastauksistani ei ole menny perille asti ja olen itse jäänyt ihmettelemään miksei tilaaja vastaa minulle takaisin ja tietenkin tilaaja on kummastellut miksen minä vastaa. Eli jos ei ole vastausta mun osalta kuulunut vähään aikaan niin pistä uutta viestiä tulemaan, kaikkiin viesteihin olen kyllä vastannut jotain!

Ja vielä näin yleisestikin pahoittelut viivästyksistä tilausten kanssa, pari viikkoa sitten iski hirmuinen tilaussuma jonka johdosta materiaalien kanssa tuli ongelmia ja ompelukonekin päätti protestoida pahimpaan mahdolliseen aikaan. Päälle kun vielä lisätään kaikki muut kiireet niin valjaat jäivät hieman taka-alalle, pahoittelut tästä. Nyt olen saanut jo monet valjaat tehtyä jonosta pois roikkumasta ja kiitän kaikkia niitä tilaajia, joilla ei ole mennyt hermo mun kanssa :D

-----------------------------------

Loppuviikosta tulossa jonkinsorin postausta Humppilasta ja ehkä vielä ihan puhtaasti kuville pyhitetty postaus eli reilusti keväisiä pupukuvia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti